martes, 25 de octubre de 2011

Angélica y Roberta

Esta é outra desas cousas que levo un par de semanas querendo presentarvos. Angélica y Roberta é unha nova serie online, que está a dar moito que falar, e na que colabora moita xente de sobra coñecida. A estas alturas moitos de vós xa estaredes enganchados, pero por si acaso... moito mellor que se presenten elas, que xa o teñen preparado...


ANGÉLICA Y ROBERTA es una serie para emisión en internet de capítulos de 12/15 minutos de duración. Nos cuenta el día a día de dos amigas muy peculiares que al pasar la treintena por fin deciden irse de casa de sus padres para emprender la aventura de vivir juntas.

Una comedia muy “freak” ambientada en el rural gallego, ANGÉLICA Y ROBERTA nos abren las puertas de su casa con huerta y hórreo, un reducto donde aplican su peculiar forma de ver la vida y de enfrentarse a los conflictos cotidianos con agudeza e ingenio.

ANGÉLICA y ROBERTA son el tipo de chicas que se sentaban en la última fila de clase y a las que nunca hiciste caso (y a ellas nunca les importó).

Angélica y Roberta son Sonia Méndez e Sandra Lesta, tamén autoras e productoras da serie coa colaboración de La Panificadora e Oroboro. Pero xa vos dixen que aquí curra moita xente: a música de cabeceira dos Novedades Carminha, e outros máis aparecerán en cada episodio, ilustracións de Alberto Guitián e animacións de Isabel Vila, e no reparto, ademáis das protagonistas atoparedes a Xulio Abonjo, Luis Zahera, Laura Formoso, e Angel Patiño e algúbn que outro cameo que surxa... á espera de Johnny Deep, claro. A estas alturas xa estrearon os seus dous primeiros capítulos:

CAPÍTULO I. ANGÉLICA Y ROBERTA EN... "Y TÚ, ¿NOS CONOCES DE ALGO?" from ANGÉLICA Y ROBERTA on Vimeo.

CAPITULO II ANGÉLICA Y ROBERTA. "A BUSCARSE LA VIDA" from ANGÉLICA Y ROBERTA on Vimeo.

Ségue a serie en facebook, na súa web ou en vimeo.



No hay comentarios: