miércoles, 26 de septiembre de 2012

The Vaccines "Please, please do not disturb EP"

Eu aínda non teño moi claro se The Vaccines me parecen un bluff total ou se aínda agardo que algún día me convenzan de outra cousa... mentres tanto hai que seguir escoitando o que fan, e esto é o último, catro temas que ragalan na súa web para descarga directa, aínda que o enpacan coma un ep que leva por título "Please, please do not disturb EP", son catro versións grabadas en acústico en habitacións de hotel por europa do leste... Os temas son: 'The Beast in me' de Nick Lowe (aínda que máis popularizada por Johnny Cash), 'Mannequin', unha das miñas favoritas dos Wire, 'the Winner takes it all' de ABBA, e 'That Summer Feeling' de Jonathan Richman...

THE VACCINES "Please, please do not disturb EP"
(Columbia, 2012)


No hay comentarios: