jueves, 9 de mayo de 2013

Rafael Álvarez "The Wire, toda la verdad"

Poucas veces un libro así se publica tan rápidamente en castelán. E para os que somos grandes seguidores da serie The Wire e demáis creacións de David Simon estamos de noraboa. O autor é Rafael Álvarez, con máis de vinte anos traballando no diario Baltimore Sun cubrindo os sucesos locais, e posteriormente escritor, guionista e productor, e por suposto traballou na serie. 
Aquí nos presenta unha guia total da serie, dende a súa xestación, todo sobre as súas cinco tempadas, e infinidade de material extra, a introducción do propio David Simon de 40 páxinas, a carta orixinal coaque definitivamente convenceron á HBO para que aceptaran a serie, entrevistas de todo tipo, tanto sobre a rodaxe da serie e cuestións técnicas, como sobre tódo-los temas sociais que trata, e os persoaxes reais das rúas de Baltimore nos que se inspira... e todo dun xeito ben riguroso ó longo das 600 páxinas do volume.

Rafael Álvarez (+David Simon) "The Wire, toda la verdad"
(Principal de los Libros, 2013)


Así o presentan na web de Principal de los Libros:

El libro definitivo sobre la mejor serie de televisión de la historia.
Esta guía cuenta con cientos de fotografías en blanco y negro y color, y con una serie de ensayos y entrevistas de periodistas, directores, guionistas y novelistas, entre los que se cuentan George Pelecanos, Laura Lippman y Nick Hornby. Aparecen también entrevistas con los actores y con personajes como Little Melvin Williams, el legendario capo de la droga de Baltimore en el que se basó el personaje de Avon Barksdale. Por supuesto, se incluye una lista de capítulos con sus tramas y de personajes, pero además cada temporada se abre con un texto explicativo que hará las delicias de los seguidores de la serie. Por si fuera poco, el volumen se abre con una introducción de cuarenta páginas del propio David Simon que es un pequeño ensayo por derecho propio, seguida de la carta que envió a HBO cuando la cadena dudaba sobre si aceptar o no el proyecto. Desde el silbido de Omar hasta el sofá naranja de D’Angelo, pasando por los personajes reales que inspiraron a Stringer Bell o Prop Joe, nada queda fuera de The Wire: Toda la verdad.



No hay comentarios: