miércoles, 30 de noviembre de 2016

James Rhodes "Instrumental"

Este libro non vo-lo recomendamos no seu momento por que tardamos en rematalo, e logo xa se pasou... pero Rhodes está de novo de actualidade.
James Rhodes é un compositor, concertista de piano, e comentarista de música clásica. Está considerado coma un dos renovadores da clásica, e un dos maiores talentos da súa xeración. A comezos do 2015, con só 40 anos, publica un libro de memorias "Instrumental", relatando os abusos sexuais que sufríu na súa infancia e tódo-los problemas que na súa vida derivan deses terribles feitos: trastornos físicos e mentais, adiccións, problemas para relacionarse, internamento en psiquiátricos... e finalmente, cómo a música foi a súa vía de curación.
Nun primeiro momento un xuiz prohibe a distribución, o cal non fixo máis que aumentala expectación pola obra. Finalmente, en novembro o supremo británico fallou ao seu favor e "Instrumental" veu a luz, e directamente convertíuse en superventas en todo o mundo.
Ao final de entrada tedes unha interesante entrevista para 'Página Dos' de TVE, e esta semana, estará con Jorde Évole en Salvados.

JAMES RHODES "Instrumental. Memorias de música, medicina y locura".
(Blackie Books, 2015)


Así o presentan na web de Blackie Books:
James Rhodes es uno de los más eminentes concertistas de piano de la actualidad y un gran renovador de la música clásica. Ha protagonizado documentales para la BBC y Channel 4, escribe en The Guardian y ofrece recitales en todo el mundo. «Instrumental» son sus memorias, que vieron la luz en Reino Unido después de que el Tribunal Supremo levantara el veto que pesaba sobre la obra. Todo un tributo apasionado al poder terapéutico de la música y que aborda cuestiones fascinantes sobre cómo funciona la música clásica y sobre cómo y por qué puede cambiar nuestras vidas.  
«El fenómeo editorial del año.» Mail On Sunday
«Este libro es un milagro.» The Guardian
«Alguien que ha sufrido lo que él ha sufrido, y que ha luchado tanto contra las consecuencias de su sufrimiento, tiene derecho a contárselo al mundo. Por eso permitimos la publicación de este libro.» Veredicto del juez del Supremo, Lord Toulson.


No hay comentarios: